Onze eerste uitgave in 2020 is een bundeling teksten van Drs. P ,  geordend op basis van de door hem gebruikte verschillende versvormen.  Jaap Bakker (van het drs. P Jaar-en Bewaarboek)  heeft dit voor ons gemaakt. Joost Veerkamp verzorgt de schitterende layout, en het geheel zit in een door Bas Lafleur gemaakte overslagdoos.

Mathieu Lommen en Karen Polder bereiden een uitgave voor van werktekeningen van Helmut Salden. En dat kan echt heel mooi worden, ook al omdat er voor een bijzondere bindwijze gekozen gaat worden waardoor de tekeningen van een spread over twee pagina’s volledig vlak liggen.  Mathieu Lommen vertelt daarbij het hele verhaal.

Voor De Roos 75 jaar werken wij met Jan Piet Filedt Kok en Saskia de Bodt aan een tentoonstelling “Van Escher tot Armando” waarbij vooral veel aandacht zal zijn voor alle beeldend materiaal. Zodra wij weten waar dat zal gaan plaatsvinden laten wij dat weten.