Onze laatste uitgave is de al eerder aangekondigde tekst “Door het IK tijdperk” van Jouke Turpijn,  in het verlengde van de toenmalige Haagse Post uitgave. We zijn heel trots op de wel heel bijzondere typografie van Frits Jonker.

Daarna als eerste uitgave volgend jaar een bundeling van teksten van drs P ,  geordend  op basis van de door hem gebruikte verschillende versvormen.  Dat klinkt een beetje saai. Maar het wordt heel boeiend en nieuw.  Jaap Bakker (van het drs P Jaar-en Bewaarboek)  gaat dit voor ons maken. Joost Veerkamp verzorgt de layout.

Mathieu Lommen en Karen Polder bereiden een uitgave voor van werktekeningen van Helmut Salden. En dat kan echt heel mooi worden, ook al omdat er voor een bijzondere bindwijze gekozen gaat worden waardoor de tekeningen van een spread over twee pagina’s volledig vlak liggen.  Mathieu Lommen vertelt daarbij het hele verhaal.

Voor De Roos 75 jaar werken wij met Jan Piet Filedt Kok en Saskia de Bodt aan een tentoonstelling “Van Escher tot Armando” waarbij vooral veel aandacht zal zijn voor alle beeldend materiaal. Zodra wij weten waar dat zal gaan plaatsvinden laten wij dat weten.